19.08.2012

Konkurs!!!

Postanowiłam, że urządzę konkurs na nową adminkę :).

Odpowiadacie na następujące pytania:
1. Jak się będziesz podpisywać pod postami. ( nie musisz mieć nazwy związanej z Niallem :D )
2. Ile masz lat, jak na imię i skąd jesteś.
3. Co jaki czas, będziesz wstanie dodać post. ( szczególnie w roku szkolnym )
4. Jakiś kontakt do Ciebie. ( najlepiej facebook )
5. Jeśli możesz, to jakiś krótki imagin, albo wypowiedź, ponieważ chciałabym zobaczyć jaki jest twój styl pisania :).
6. Czy będziesz pisać imaginy, a jeśli tak, to ile szacujesz, że dodasz w tygodniu.

Jeśli nie jesteś dobra w gramatyce lub stylistyce, nie martw się, ponieważ ja mogę poprawiać wszelkie twoje  błędy :). 

Uwaga!!!
Madison pozostaje przy Harry'm, a Allison przy Niall'u. Jeśli nie jesteś fanką Niall'a, to może kiedyś coś wymyślimy, abyś mogła pisać o swoim idolu :). Szukam tylko Directioners!!!


Swoje odpowiedzi i ewentualne pytania, przesyłajcie do 20:00, w piątek 24.08, na mojego facebooka: 


Mam nadzieję, że chociaż jedna osoba weźmie udział w konkursie i blog zostanie "odwieszony" :).

Śmiało piszcie, nie gryzę xD.



Stylesowa <3

3 komentarze:

  1. hmmm ...Zastanawiam się czy dam radę prowadzić dwa blogi. Jeden swój(jestem całkowicie sama), a teraz kolejny.Nie wiem, a może spróbuje. Mam w zanadrzu 20 imaginów na swój blog więc miałabym troszkę czasu.
    Może zróbmy tak oceń mojego bloga i się zastanów czy pasuje. Jeżeli ci się spodoba i nie znajdziesz kogoś ciekawszego to mogę ci pomóc.

    A TAK NA MARGINESIE zapraszam do mnie i liczę na KOMENTARZ
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli zdecydujesz ,że jestem odpowiednia to napisz u mnie na blogu w komentarzu ,że mam się do ciebie odezwać.

      Usuń
  2. okej odezwiesz się ze szczegółami/?

    OdpowiedzUsuń